آشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجونآشیونه مشترک پر از عشق مامان جون و باباجون، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 20 روز سن داره
نازدخترموننازدخترمون، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 2 روز سن داره
آیداآیدا، تا این لحظه: 5 سال و 5 ماه و 23 روز سن داره

هدیه خدا

6557

............

1392/11/15 19:22
نویسنده : مامان جون
157 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزکم خوبی مامان جان؟

تو آسمونها بهت خوش می گذره؟چند روزی هست که حسابی هوا سرد شده اما امروز خسته شده بودم از تنها موندن تو خونه زدم بیرون یه خورده خیابون گردی کردم ، یه سر هم به مرکز خرید زدم اما چیزی چشممو نگرفت ،آخرشم یه خورده واسه خونه خرید کردم و برگشتم.... خلاصه اینکه مامان جونت تلاش می کنه خوب باشه فقط اگر بعضی ها بذارن! راستش صدا داد و بیداد همسایه با شوهرش میومد اونقد صداشون بالا بود سردرد شدم ، عادت به خوردن مسکن هم ندارم مگرشرایط حاد، الانم با استراحت ویه چای گرم خوب می شم گلم

خدا رو شکر که من و بابایی باهم خوبیم و مشکل خاصی نداریم نمیگم تا بحال بحثمون نشده اما نهایتش 10 دقیقه بعدش فراموش شده ......

خدایا بخاطر همه چی شکر............لبخندلبخند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامی رها
16 بهمن 92 12:55
خداروشکر که خوبی عزیزم.......انشاالله با اومدن نی نی خوبتر میشی!!!! اون جر و بحث 10 دقیقه ای هم شیرینه!!! مخصوصا نازکشیدنای بعدش واسه آشتی کردن
مامان جون
پاسخ
قربونت عزیزم
باران
16 بهمن 92 14:15
خداروشکر که خوبید انشاالله بهترم بشید و با اومدن نی نی نازتون خوشبختیتون بیشتر بشه/راستی شما برای کدوم شهر بودید؟انگارگفتی شمال نه؟یادم لفته خوب خخخخخ
مامان جون
پاسخ
مرسی باران جون آره شمالیم
نیلوفر جون
16 بهمن 92 14:34
خداروشکر که خوبی عزیزم واقعانازکشیدنای بعدش واسه آشتی کردن خیلی حال میده من که کلی انرزی میگرم
مامان جون
پاسخ
آره واقعا
fariba
16 بهمن 92 17:37
خداروشکر.انشاالله همیشه با هم خوب باشین
مامان جون
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین شما
مامان کیانا و صدرا
16 بهمن 92 18:59
آفرین.....خب دیگه گاهی دعوا مرافعه هم لازمه دیگههوا سرده مردم بهم میپرن تا گرم شنموفق باشی گلم
مامان جون
پاسخ
دعوا نمک زندگیهولی اونا زندگیشون داشت شور می شد ها خیلی نمک زدن
مامی رها
17 بهمن 92 15:04
پنجره های عالم را خواهم شکست گر بدانم غروب را با دلگیری به تماشا نشسته ای
پرتو
18 بهمن 92 19:55
سلام دوستم . انشاالله همیشه با هم خوب و خوش باشین و به زودی فرشتتون بیاد توی دلت و خوشبختیتون کامل شه آمین با اجازه لینک شدین خوشحال میشم به منم سر بزنید
مامان جون
پاسخ
سلام خوش اومدی ممنون عزیزم
عذابم میده این جای خالیت
19 بهمن 92 17:26
عه پ کامنت من کو? مگه نی نی وبلاگم مثل بلاگفا کامنت قورت میده???
مامان جون
پاسخ
نمیدونم من هر چی کامنت ازت اومده تایید کردم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به هدیه خدا می باشد